lunes, 8 de marzo de 2010

I wnat to sleep and dream


My back hurts, and I want to sleep, but if I sleep i gonna wasting like 10 hours, but I wanna draw my Art Trades to Jizouki and Dukenukem... but im sure I gonna shat out the wc if I do that now....

Ahh!, I gonna sleep, and hope the willing to draw stay with me; i goona pause it; going to put it in restrain like a spring; then as I get back the release push me to made a good job, I think thats i gonna do...


in the meanqhilw, a Kira/Tam Robinson Sketch.

miércoles, 3 de marzo de 2010

sábado, 13 de febrero de 2010

domingo, 7 de febrero de 2010

Kick Ass


I just read the whole thing

I dont know if JRjr outdo the things by himself, here are artists who cand draw the same level of violence and guts than him, keeping the proportions....

The premise is, however; interesting....even if was a used one before.

Now about the HitGirl controversy; or she is the very first metahuman in that "normal world" but for me, having a 10 year old Dakota Fanning in steroids fucked it a little; it have be musch better if she was just a very precise stabber/slasher than a superstrength skullcutter kiddo.

This was the flop of the book for me, is fucking mini Miho in there, a mini Elektra.

Other thing, she is very emotionless, until the very end she breaks a little; but you expect she still broken; Mark have to read the diaries of the children soldiers of Nicaragua or Africa to get a clue how his psyque is derailed by the act of killing.

Maybe their intention was to troll us, but more than Tarantinize the Comic, he just Rodriguez`d it XD

viernes, 29 de enero de 2010

Interesante

La semana pasada compre en Mercadolibre el ejemplar de Zor que escanee y subi.

Pese a mi obsesion maldita obsesion la verdad es que no habia buscado nada de eso en MESES. Ignoro si es algo recurrente.

Ahora al buscar en MErcado libre te encuentras que hay ams ejemplares a la venta y en precio medio accesibles.

Tambien notar como en 15 dias otro vendedor le subio a los ejemplares que tenia.

-.-

WAAAAH y pensar que vi ser deshojados cientos de ejemplares tando del CApulina como de Zor como de mini Crimen en manos de merolicos que venidan resina para calcar hace años en el centro historico de la Ciudad!.

Eso valian, los ejemplares que compre aun los pague a 3 pesos hace 10 años.

Ahi nomas....

miércoles, 27 de enero de 2010

Another Zor comic online.


Lo pueden descargar desde aqui:

http://rapidshare.com/files/340833260/Zor_y_los_invencibles__25-1969.rar.cbr

Al rato posteo mas y algunas cosas que estoy realizando en olan no ecchi.

Pero weno, disfrutenlo con lexe :P

Ah, BTW es de 1969

miércoles, 13 de enero de 2010

Galaxia y Megaton: Soviet Strike/Naziverse



Un doodle en modo manganesco+soviet sunday/Red Son.

Y que si hubieran escrito una historia en ese tenor?, sabemos que simpre se manejaron apoliticamente pero el solo hecho de ponerles uniformes como de escolta escolar y decir que son Sovieticos es chido xD

Ellos son de la Republica Sovietica Mexicana (ajua xD), universo 614 plz

La otra version es del universo donde los pinchis nazis ganan la guerra DX

O mas o menos, ademas en ves de tener a Zor o un equivalente ellos tienen a otro personaje de Saskunah ;P, un pic de lo qeu quera al que me diga como se llama ^_^

Aemas notese como valgo madre al dibujar animales Jojooo parece perro de peluche...¬¬U

En fin!